Släcker branden inom dig

♠ Ser ni brandsläckaren? Skulle vara lite lustig, he he.

♣ Bra hårdag efter en kombo av Roots och Jasmin and henna fluff-eaze inpackning i håret kvällen innan. Lush är så jäkla fantastiskt alltså.

♥ För ett par veckor sedan lyckades jag slarva bort min absoluta favoritring jag fått av mamma, här visar jag upp mitt substitut som jag lyckades hitta på ebay för en spottstyver (men som inte är riktigt lika fin), samt en matchande tåring på lillfingret. 

♦ Tog mig en mysig morgon på balkongen, solen ligger på från 10 till 13 och det är totalt vindstilla för den ligger lägligt till i ett hörn. På bara fem minuter i solen kikade en massa fräknar fram, och efter att bilden togs hann jag få ännu fler.

♠ Eftermiddagen spenderades på IKEA med mamsen. Gick runt i timmar och bara drömde mig bort. Älskarälskarälskar, det finns så mycket fint där. IKEA, Indiska och Second Hand, mina favoriter. Men jag köpte i princip bara block, pennor och penslar denna gången. Förutom ljusslingan som hamnade i min (låtsas)marrockanska lykta. 

♣ Våren får det att spritta i hela kroppen, snart är det sommar och då kommer allt bli så jävla bra. Jag har förresten fått jobb(!!!) som jag börjar på inom en snar framtid och har lägenhet tillgänglig i Göteborg i sommar om jag bara har råd. Livet leker. Drömmen kommer bli sann. 

♥ Imorgon står städning på schemat. Fy satan vad här ska bli rent och fint. Kommer slänga upp ca. 1 miljon annonser på tradera inom det närmaste också, och kommer länka här så att ni kan köpa mig fri. Alla dessa kläder gör mig galen, som jag hamstrat under årens gång. Jag kan verkligen inte slänga saker heller, det är ett sånt slöseri. "Värna om naturen, återanvänd", I say.  
 
Jag, Livet | |
Upp