Fresh Starts Now

Hej där. Efter en lång blogglös period har jag tidvis känt mig rastlös och att jag behöver ett nytt tillhåll i cyberspace där jag kan uttrycka mig själv. Har tidigare haft två andra bloggar under årens lopp men det var dags att skrota det gamla och börja på ny kula. Annars hittar ni mig på Instagram under namnet @wolfshriek och på diverse andra sociala medier under samma alias. När jag inte är aktiv där hänger jag en del i Göteborg och träffar vänner, lyssnar på skön musik, ritar eller drömmer mig bort. And that's pretty much livet just nu.

P.s. Bloggen heter pale för att jag är en fucking blekfis. 

Jag, Livet | |
#1 - - Anonym:

En vacker blekfis :)

Svar: Mamsen dååå ♥
Nathalie B

#2 - - Rosa:

PERF ♥

Svar: Tack gulle du! ♥
Nathalie B

#3 - - natalie:

<3

Svar:
Nathalie B

Upp